SOA
DATUM: 2013-09-15 | TID: 00:40:07 | KATEGORI: Allmänt

Äntligen har säsong 6 börjar av soa. Kollade säsongerna 1-5 på en vecka för några månader sen. Blev helt besatt och då menar jag BESATT. Gustav och jag spärrade in oss på mitt rum i en hel vecka och bara kollade, var som livet gick i bitar när de inte fanns mer avsnitt o se, haha! Men nu äntligen börjar nya avsnitt rulla in men kommer ha panik av att bara se ett i veckan men är bättre än inget :) Rekomenderar till alla, men varnar att de är berondeframkallande. 
 
Ska se ett avsnitt nu och sen sova, ska upp ganska tidigt imorgon. Blir in till stan med mammsen och köpa lite grejer in för cypern.. Jag själv har de mesta men kan ju alltid vara kul o kolla efter saker man egentligen inte behöver ;) 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?