Lite bättre idag
DATUM: 2013-10-23 | TID: 22:09:43 | KATEGORI: Allmänt

Orkade verkligen inte gå till skolan även om jag gärna velat men nej de gick inte. Mår lite bättre idag men får ont och mår illa när jag äter fortfarande men är betydligt bättre än igår.Åkte ut en sväng med hundarna till stugan idag iallafall så dom fick springa av sig lite och söka efter godis o lite såna aktiviteter. Sen kom mamma med ide om att göra julskinka mitt ifrån ingen stans så de har vi gjort också. Sen blev de lite käk o slappa vid tv:n. Sitter här nere vid datan nu och försöker bestämma kläder tills imorgon och sen ska jag nog gå o lägga mig. Kommer vara död imorgon annars, är rätt slut i kroppen på någe vis.








Mina älskade fisar <3 Glad att jag har dom.. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?