Beställt lite grejor
DATUM: 2013-10-21 | TID: 23:45:09 | KATEGORI: Allmänt

Vaknade med magvärk och valde o stanna hemma idag. Mådde lite bättre på eftermiddagen och hjälpte mamma och städa lite sen har kvällen bestått av hemmagjord pizza med familjen, tonårsbossen och ensam mamma söker . Sen förflytta jag mig ner till datorn och beställde lite grejer. Beställde maskerad grejer till fredag, julklapp till syrran och två par jeans. Är mega rea på Nelly så istället för att betala typ 2500 för jeansen blev de 1042 ?? Jävla glad. Men kom på nu i efterhand att jag nog beställt fel storlek haha, typiskt. Men men får hoppas att de går o komma i dom. Nu ska jag försöka sova iallafall. Natti, saknar min älskling måste jag erkänna :/ 






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?