Riktigt lång dag
DATUM: 2013-11-28 | TID: 21:56:59 | KATEGORI: Allmänt

Tjena tjena. Har inte varit min dag idag måste jag säga, startade morgonen med att försova mig men humöret höjdes när jag fick D på matteprovet och vi fick tårta av vår bästa mattelärare. Åkte hem och åkte med familjen ut till stugan en sväng och gick med hundarna. Dom fick springa lösa i skog o mark, haha nu sover dom gott kan jag säga. Avslutade kvällen med pizza och där imellanåt har de hänt lite allt möjligt.. Ibland är bara allt för jobbigt o vill be allt dra åt helvete. 

Nu har jag fixat allt inför imorgon då jag drar till Borås djurpark för o kolla på lite elefantträning och spendera lite tid med grymma klassen där o titta på djur. Tar med kameran så dyker nog upp en hel del foton under helgen. Nu ska jag krypa ner i sängen o försöka fokusera på att sova vilket inte lär bli de lättaste..
Godnatt ! :) 

Om jag lyckas ta mig ifrån en varm brasa upp till sängen förstås.. 



Haha var ju o handla med mamma förut, kände mig som tre år.. Mamma kan jag få en sån ??;) dom e fan himmelskt goda må ja säga :D 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?