Älskar dig mitt hjärta
DATUM: 2013-12-15 | TID: 23:26:59 | KATEGORI: Allmänt

Det är bevisat nu att vi klarar att gå genom eld och vatten trots vi har motvind. Min kärlek till dig är så obeskrivlig och saknad finns hela tiden varje minut du inte är nära. I april är det tre år sedan jag träffade dig, jag ångrar det inte en sekund. Att en sån varm person med så gott hjärta trodde jag inte fanns. Den bakgrund du har, den har givit dig sår och imellanåt har du varit en annan person men äntligen är du den person som du vill vara. Den sjukt varma, hjälpsamma och förstående killen. Du har gjort mig så stark och du tror verkligen på mig. När jag har saker som känns omöjliga påminner du mig om att jag klarar allt och det gör jag. Med dig vid min sida funkar allting, du ger mig hopp om att kämpa! Du är den finaste jag vet och är stolt över att du är min och ingen annans och jag kommer alltid vara din!  

Jag älskar dig ! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?