Day 3 at 2014
DATUM: 2014-01-03 | TID: 17:26:18 | KATEGORI: Allmänt

De här året ska bli bra, nu är det dags att ta tag i saker. Har lärt mig att allting beror på vad man gör det till. Äntligen börjar jag hitta mig själv, en sån sak som att snagga halva huvudet gjorde stor skillnad o jag känner att det är jag. 
 
Sov länge idag o har inte haft lust att blogga speciellt mycket dom här dagarna, har känt mig lite små sjuk men nu börjar jag känna mig bättre så är dags att börja ta tag i bloggen igen haha. Ska ner o handla snart o hämta gustav med mammi. Blir smörgåstårta ikväll o sen vet jag inte, ska nog vara hemma iaf. Så nu har jag gjort mig iordning lite o ska som sagt dra neråt strax ! Bye 
 

Bjuder på egobild, börjar vänja mig vid nya frisyren nu haha ! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?