Längsta torsdag i mitt,,
DATUM: 2013-12-21 | TID: 15:29:43 | KATEGORI: Allmänt

O herregud vilken lång dag! Efter julfikat på morgonen drog jag o mos en runda på stan o sen klippte klorna på hundarna. Sen drog vi till Motala och vidare till stallet och red, red utan sadel o träns för första gången i mitt liv, haha ! Sen åkte vi o köpte donken o drog hem till Moa o käka sen gjorde oss iordning o drog tillbaka till Linköping. Hade avslutningskväll med lite blandade saker o göra. Hade typ pepparkakstävling och gjorde ett pepparkakshus för att stötta folk med bröstcancer. Sen har vi typ suttit o pratat med allt o alla känns de som o kom nyss hem. Tog bussen 05:35. Är hur seg som helst kan jag säga. Ska sova en stund nu, typ 40 min sen upp igen! Godnatt för en kort stund !









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?